دلم پر غمه پر درد و حرفایه ناگفته

ای خدا دلم گرفته.مگه من چیکار کردم که این حقمه.چرایی خداییتو نشونم نمیدی؟ من عاشقشمممممممممممممممممممممم شب و روزم شده اس دادن و تماس گرفتن که جز رد تماس و فحش بعضی مواقعم جواب دادن چیزی نصیبم نمیشه. 

 

    خدایا من میخوامش.یکی بگه چیکار کنم.دیگ حالی واسم نمونده.دیگه عقلم قد نمیده.نمیدونم باید چیکار کنم

نظرات 4 + ارسال نظر
مهراوه سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ http://mehraveh77.blogfa.com

سلام اجی جونم قربونت برم انقد غصه نخور خدابزرگه عزیزم خدا هیچوقت دوتا دل عاشقو ازهم دور نمیکنه اگرهم بکنه حکمتی تو کارشه شاید اون طرف ادم خوبی نباشه ولی خداهمیشه خوبی هارو واسه بندگانش میخواد اجی جونم نفسم از خدامیخوام عشقتو بهت برگردونه منم مث توعاشقم.امیدوارم بتونی حرفاتوبهش بگی واست دعامیکنم اجی واسم دعاکن یاحق

کویر دانلود چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:00 ب.ظ http://bir_dl.rozblog.com

سلام خوبی
وب جالبی داری
اگه وقت کردی سری هم به من بزن
اگه با تبادل لینک هم موافق بودی منو به اسم"کویر دانلود" به آدرس:WWW.Bir_dl.rozblog.comلینک کن و بعد بیا تو وب سایتم برو قسمت تبادل لینک هوشمند و اسم و آدرس وبتو بده تا لینک بشی.
در ضمن درصورت امکان توی تجهیز انجمن وب سایتم بهم کمک کن مطلب بزار
مر30
موفق باشی

امیرحسین سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:58 ق.ظ http://jalebangiznak.blogsky.com

سلام...

محمد چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام.چرا سردرگم هستی؟ خدا حتما باید برات یه نشانه بفرسته تا به خودت بیای؟ فقط یک نکته و دیگر به خدا میسپارمت:

از خود بطلب هر آنچه خواهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد