ما رفتیم

دوستان خوبم اگر بارگران بودیم رفتیم.اگرنا مهربان بودیم رفتیم. 

من ی چندوقتی نیستم.واسم دعا کنید. 

اینم ی شعر قشنگ از فروغ فرخزاد تقدیم به همهخواب
شب بر روی شیشیه های تار
مینشست آرام چون خاکستری تبدار باد نقش سایه ها را در حیاط خانه هر دم زیر و رو میکرد پیچ نیلوفر چو دودی موج می زد بر سر دیوار در میان کاجها جادوگر مهتاب با چراغ بی فروغش می خزید آرام گویی او در گور ظلمت روح سرگردان خود را جستجو میکردمن خزیدم در دل بستر خسته از تشویش و خاموشی گفتم ای خواب ای سر انگشت کلید باغهای سبز چشمهایت برکه تاریک ماهی های آرامش
کولبارت را بروی کودک گریان من بگشا
و ببر با خود مرا به سرزمین صورتی رنگ پری های فراموشی 

سلام


 اینم یکی دیگه از دلنوشته های مریم حیدرزاده

 

 

 

                  می دونم 
 

           زندگی پر از سواله می دونم
              رسیدن به تو خیاله می دونم
                 تو میگی یه روزی مال من میشی
                      اما موندت محاله می دونم
                          تو میگی شبا دعامون می کنی
                                چشمه چات زلاله می دونم
                                      توی آسمون سرنوشت ما
                                            ماه کاملمهلاله می دونم
                                                     تو میگی پرنده شیم بریم هوا
                                                           غصه ما دو تا باله می دونم 
                                                                 چشم من پر از غم نبودنت
                                                                      دل تو پر از ملاله می دونم
           

سلام

امیدوارم  با دو قطعه عاشقونه حضور گرمتون گرمتر بشه

 

 

ا ین نیست حال و هوای گذشته های دور من
اینک حس میکنم تویی زندگی من
گرتو نباشی نیست نفسی برای زنده ماندن من
یک جمله باقی مانده که ناتمام نماند شعر من
خیلی دوستت دارم عشق من

   


مثل تو ، همصدا با عشق هستم
تو که میدانی من تنها، عاشق تو هستم
چون روزی مثل تو بوده ام ، روزی در آرزوی داشتن تو بوده ام
حالا تو را دارم ، انگار که دنیا را دارم
میدانم تو نیز مثل من روزی آرزوی داشتن دنیا را داشتی
حالا تو زندگی منی و من دنیای تو
تمام احساسات عاشقانه ی من تقدیم به تو