در لحظه ...

سلام به همه خوبان.این بار مطالبی در مورد رازو نیاز و عشق حقیقی نوشتم که در سه پست به انجام میرسه.


در لحظه حیرانی و گمراهی، فقط خدا را جست و جو کن.او هدایت گر به سوی نعمت هاست. راه درست را از اوبخواه چرا که تنها او از پیدا و پنهان باخبر است.

 

در لحظه آرامش، معبود را مناجات کن.او تنها اجابت کننده دعاهاست.برای همه دعا کن به خصوص برای کسانی که در حقشان بدی کرده ای و همین طور برای کسانی که با تو مشکل دارند و در آخر،برای خواسته های خودت دعا کن، او همه را گوش می کند.

 

در لحظه ناامیدی، امیدت به خدا باشد.او امید ناامیدان است و همیشه به یاد داشته باش که "این نیز بگذرد". 

در لحظه تنهایی، پروردگار را صدا بزن.او هیچ وقت بنده اش را تنها نمی گذارد.همین الان می توانی حضورش را در کنارت حس کنی.فقط کافی است صدایش بزنی.او تنها یار تنهایی هاست. 

 در لحظه نیاز، حاجت خود را از درگاه خالق هستی طلب کن زیرا "نتیجه طلب  از خود خالق اگر روا شود منت است و اگر نه ذلت،در حالی که طلب از او اگر برآورده شود نعمت است و اگر نه حکمت".و به خاطر داشته باش که او بی نیاز مطلق است.   

 

دوست دارم خیلی زیاد.                                                                                                                                                                                  

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمان دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ http://newest20_20.mihanblog.com



عرض سلام دارم خدمت شمه دوست عزیز.[لبخند][لبخند][لبخند]

وبلاگتون رو نگاه کردم.برام جالب بود.[گل][گل][گل]

وبلاگ خوبی رو تونستی به جامعه ارائه کنی.بهت تبریک میگم

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

من ارمان هستم.[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

خوشحال میشم به وبلاگ من سری بزنی.[خنده][خنده][خنده][خنده]

وبلاگ من یک گروه اینترنتی هستش.[خجالت][زبان][خجالت][خجالت]

این وبلاگ رو به منظور برقراری ارتباط میان یک گروه بزرگ از کاربران برای

تبادل اطلاعات تبادل نظرات انتقال تجربیات بین اعضاء و ایجاد یه محل

مناسب برای اظهار نظر اعضاء و خیلی خیلی از اهداف دیگر ایجاد کردم.

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

این ادرس اونه:http://newest20_20.mihanblog.com

با عضویت توی اون قطعآ پیشرفت خواهی کرد.

برای گسترش این وبلاگ ازت میخوام منو لینک کنی.

[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه] [نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

منم لینکت میکنم.[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

منو با اسم بزرگترین گروه اینترنتی ایران لینک کن.

دوست دارم توی گروه یاهوی من هم عضو بشی

و از اون محیط هم نهایت استفاده رو ببری.

این هم ادرس اونه:http://groups.yahoo.com/group/firstrate24

فراموش نکنی ها منتظرتم.بای

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود].


حسین سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ http://rooye-khat.blogsky.com

باشه درستش می کنم

حسین سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ http://rooye-khat.blogsky.com

منتظر ایمیلتم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد