من اومدم

سلام به همه ی دوستان خوبم امروز با چند نکته اومدم که اومیدوارم به دردتون بخوره.  

 

چند نکته کوتاه 

 

  • بعضی اوقات باید چشم ها را بست و فقط شنید و گاهی باید گوش ها را بست و فقط دید.
  • دلخوشی موتور زندگی است.
  • داشتن هدف از ضروریات زندگی است،به شرطی که منحصر به فرد نباشد.
  • همیشه باید به جلو حرکت کرد اما گاهی نیم نگاهی به پشت سر لازم است.
  • امید تنها میوه ای است که با خشک شدنش تمامی درخت به یک باره می سوزد و خشک می شود.
  • هرچه انسان بزرگ تر و موفق تر باشد دشمنان او نیز بزرگ تر و بیشترند.
  • زمانی که خداوند را در جزءجزء ذرات وجودت حس کردی بدان دعایت مستجاب شده.
  • هیچ لحظه ای با شکوه تر از آن نیست که دل افسرده ای را شاد کنی یا نومیدی را امیدوار سازی.

   انشاءالله که این نکات و نکات آینده بتونن درسهای قشنگی توی زندگی به من و شما بدن.

روز خوش.

دوست دارم خیلی زیاد...ف-ن

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ http://jostojoogar.blogsky.com

سلام آبجی
وبلاگت عالیه.
آدم وقتی میاد توی وبلاگ شما احساس آرامش می کنه از بس زیبا می نویسید.
امیدوارم موفق باشید.
اگه دوست داشتی بیا تبادل لینک کنیم.
من رو با عنوان رقیب جدید گوگل!!!؟؟؟ لینک کن و بعد خبرم کن تا وب شما رو لینک کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد