سلام

دوستای عزیز بعد از خیلی دوباره اومدم آپ کردم و متأسفانه متأسفانه کتابی رو که کنار گذاشته بودم که از روی اون بنویسم گم کردم برای همین دومطلب متفاوت می خام تو وبم بزارم.

اولی:

در مورد رموز اسرار آمیز عدد چهل:

خواندن چهل بار سوره توحید:

معاذبن جبل در روایتی از پیامبر اسلام(ص) نقل می کند:

هرکس در روز پنجشنبه دو رکعت نماز کند و در هر رکعت بعد از حمد اذا جاء نصرالله و انا اعطیناک الکوثر را پنج مرتبه بخواند و آن روز بعد از عصر چهل بار سوره توحید را بخواند و چهل بار استغفار کند خداوند به او در روز رستاخیز به عدد آنچه در بهشت و آتش است حسنات می بخشد و به او شهری در بهشت می بخشد و صد زن از حورالعین روزیش می کند و برایش به عدد هر فرشته ای عبادت یک سال نویسد و به او به هر آیه ای مزد هزار شهید بخشد.

دومی:

عزیزانم تفألی با حافظ زدم حرکس با نیت خودش به معنیش نگاه کنه:

دیده دریا کنم و صبر به صحرا فکنم        واندرین کار دل خویش بدریا فکنم

از دل تنگ گنه کار برارم آهی               کاتش اندرگنه آدم و حوا فکنم

بچه ها معنیش رو هم دارم اگر دوسداشتین درخواست کنید که بنویسم.

راستی من خودم برای مطلب اول به این نتیجه رسیدم که خواست خدا بوده که این مطلب رو بنویسم چون که همین الان بعد از نوشتن مطلب کتاب رو پیدا کردم

منتظر نظرات قشنگتون هستم

همتون رو به خدای منان می سپارم.

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیر شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

عشق واقعی را در کنار شمعی دیدم سوخته٬ازمیان نگاه خاکستری پروانه ای٬که فریاد میزد زنده باد عشق با عاشق یا بی آن
یا حق

علی اکبر شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوشحالیم که به سلامتی برگشتی...سفر خوش گذشت؟
معلومه که یه ایران گردی کوچیک کردی...خوش به حالت..

هر کس که سفر کندپسندیده شود
در عین کمال نور هر دو دیده شود
پاکیزه تر از آب نباشد چیزی
یکجا که کند مقام گندیده شود


چه روایت خوبی بود...
ولی آیا برای همه صدق میکند؟
ای کاش مینوشتی فقط برای مومنان واقعی ...
----
ولی مهم نیت خودت بوده که خوب ان شاالله که خیره...
.....
پیدا شدن کتاب هم مثال این شعره
روزی تو بازنگردد ز در
کار خدا کن غم روزی مخور
....
راستی درباره سوالت..
خوب من باید چیکار کنم که که با شخصیتم آشنا بشی؟
به نظر تو من میتونم چه شخصیتی داشته باشم؟
میتونی یه نظر کوچیک بدی..
به نظر من الان داری فکر میکنی که دارم می پیچونمت..ولی نه اینطوری شاید به نتیجه بهتری برسیم...اینطور نیست ...یکمی تو میگی یه کمی هم من...خوبه
خوب منم به نوبه خودم میخوام درباره شخصیت شما بدونم ؟
اینطوری بهتر شد ..تعادل پیدا کرد...
میام پیشت..منتظر نظرت هستم
خدا نگهدار تو هم باشد
موفق باشی



الیاد یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ http://since1989.blogsky.com

سلام عزیزم

خوش می گذره؟

بیا آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد