سلام هم وطن

صبح همطون به خیر دوستان خوبم امیدوارم که از مطالبی که می نویسم پند بگیرید.خواهش می کنم که با دقت بخونید.

باور داشته باشید که توی خیلی از مراحل زندگی بدردتون می خوره.

واکنش افراد به بی صبری دیگران

وقتی شما درمورد خود و سرعت رشدتان بی صبر و ناشکیبا باشید، دیگران ممکن است...:

- پیشرفت کنونیتان را برایتان یادآور شوند.

- تلاش کنند تا توجه بیشتر شما را به دستاوردهای مثبتتان جلب کنند.

- به شما کمک کنند تا اهدافتان را با واقعگرایی بیشتر تنظیم کنید.

- به شما یادآور شوند که شما هم انسان هستید و مثل بقیه ی انسانها می توانید اشتباه کنید و شکست بخورید.

- از اینکه اینقدر به خودتان سخت می گیرید عصبانی شوند.

- چون همیشه آنها را پس می زنید، از تلاش برای حمایت و کمک به شما دلسرد شوند.

- از منفی بافی و ناامیدی شما گیج شوند چون خودشان از پیشرفتی که تاکنون داشته اید  دلگرم شده اند.

- از شما رو برگردانند چون منفی بافی و ناامیدی شما، در روند رشد فردی انها تاثیر منفی میگذارد.

وقتی شما درمورد دیگران و سرعت رشد و پیشرفتشان ناشکیبا باشید، آنها ممکن است...:

- به شما یادآور شوند که پیشرفت هایی انجام داده اند و سعیشان را میکنند.

- روی قدم های مثبتی که در راه تغییر و تحول برداشته اند متمرکز می شوند.

- اهداف کوتاه مدت و واقعگرایانه ی خود را که در راه رسیدن به اهداف بزرگ خود برای رشد و ترقی به شما نشان خواهند داد.

- به شما یادآور شوند که آنها هم انسان هستند و می توانند مثل همه ی انسانهای دیگر مرتکب خطا و شکست شوند.

- از اینکه اینقدر به آنها سخت می گیرید از دستتان عصبانی شده و دست از تلاش برمی دارند.

- به خاطر عدم حمایت و کمک شما، دلسرد و ناامید می شوند.

- شما را به خاطر منفی بافی ها، سختگیری ها و عیب و ایرادهایی که از آنها میگیرید و با اینکارها جرات و جسارت برخورد با مشکلات را از انها سلب می کنید، پس می زنند.  

- به خاطر کمک نکردن، حمایت نکردن، درک نکردن، و احترام نگذاشتن به شدت با ما برخورد خواهند کرد.

دوستان عزیز همه شما رو به خداوند منان می سپارم.

یا حق

نظرات 6 + ارسال نظر
الناز شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام منم لینکت کردم

غزال شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ http://perettyangel.iranblog.com

سلام وب جالبی داری اگه موافق باشی تبادل لینک کنیم

خوشبخت شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.no2man.blogfa.com

سلام ممنون که اومدی راستی بازم من اول شدم
در مورد اپ من اینو میگم که من این پست رو تو اذر ساختم و هر ۱هفته یک بار اپدیتش میکنم

فیونا یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ http://shrek.blogfa.com/

سلام
لینکوندمت

یک آدم اینجوری یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:57 ب.ظ

ببخشید من فراموشتون نکردم فقط یه خورده وقتم تنگ بود

آپ... آپ که تازه کردم... بالایی اولین آپ اسفندیمم به خودم تبریک گفتم..!


حق با تو استش...

آدما همشون اینجوری اند...

سلام دوست عزیز ممنون که قابل دونستی و سر زدی .الان میام و آپ جدیدت رو می خونم.

سمیر یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

سلام
زندگی زیباست با تمام زشتی هایش چون موهبت خداست
عشق زیباست با همه سختی هایش چون آزمون قلب است
روح انسان زیباست با همه پلیدی های گاه گاهش چون ذره ای از روح خداشت
مرگ زیباست درست است که دل کندن از دنیا سخت است ولی دل بستن به او در کسری از ثانیه حادث میشود
عشق واقعی
عروج تا خدا.
زیبا بود
موفق باشی
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد