سلام

دوستای خوبم امیدوارم روز جمعه خوبی داشته باشید امروز به مناسبتهای مختلف می خوایم بریم بیرون ولی به من که خوش نمی گزره آخه فردا امتحان دارم ولی مجبورم که برم.حالا بگذریم مطالب قشنگ می خوام براتون بزارم.

 قصه غربت و سرگردونیاموبرای پنجره زمزمه کردم

همنفس با شبهای ابری و دلتنگ غصه هامو بی صدا زمزمه کردم

دنبال یه نیمه گمشده بودم که باهام یه سیب کامل رو بسازیم

دنبال حریفی بودم که منواوزندگیمونو بپای هم بباریم

گشتمو گشتمو تا همیشه گشتم به همه پنجره ها سرک کشیدم

قصه منو تو مثل مهر و ماه جستوجوحتی برای نرسیدن

تومنو اینجوری خواستی تک و تنها با یک نگاهی که غریب و بی نصیب

دنبال یه نام آشنا می گردم یه ستاره ام یه ستاره غریبه

یه ستاره ام یه ستاره غریبه گوشه یه کهکشون بی نهایت

راه را گم کردم و سرگردون و تنها وسط یه آسمون بی نهایت

نظرات 4 + ارسال نظر
علی اکبر شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی ..
حالم رو گرفتی....
ولی به خدا نیومدم ادای میمون ها در بیارم.
من قبل از اینکه به وبلاگ شما بیام به ذهنم رسید این کارو بکنم
گفتم هم به روز می شم و هم ایده خوبیه برای آماده سازی ذهن دوستان برای مطلب بعدی...
اگه اینکارم باعث شد شما برداشت و تلقی تون نسبت به من عوض شه باید بگم شرمنده و معذرت می خوام.
ای کاش هم یک نگاهی به زمان به روز کردن من و زمان نظری که برای شما توی پست قبلیتون گذاشتم میکردین ...البته مثل اینکه تاییدش نکردین...
ولی من عذر می خوام من با دیدن این حرکت توی وبلاگ شما برین شدم که پست جدید رو حذف کنم ولی نمیدونم چی شد...
و حق رو هم به شما میدم.
در رابطه با ضربه خوردن هم درست متوجه نشدم ؟؟مگه مشکلی برای شما پیش اومده بوده قبلا؟؟؟

موفق باشی

ماهک شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ق.ظ http://www.littlemoon.blogfa.com

سلام عزیزم...
مهم نیست اون چی می خواد مهم اینه که خودت چی بخوای.....

آرش یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
ممنون که مثل همیشه لطف می کنی به وب لاگم سر می زنی
امیدوارم امتحانتم خووب داده باشی.از مطلب خوشگلی هم که گذاشتی ممنون.راستی تو نمی خوای بگی اسم اصلیت چیه؟؟
_________________00_00_________________
________________00___00________________
_______________00_____00_______________
______________00_______00______________
_____________00_________00_____________
00000000000000___________00000000000
__00______________0یه0______________00_
____00________0ستاره خوشگل0_______00___
______00_________0برای0_________00______
________00_____0تو دوست0_____00________
__________00_____0عزیزم0_____00_________
_________00_________________00_________
________00________0000________00_______
_______00_______00____00_______00______
______00_____00__________00_____00_____
_____00___00________________00___00____
____0000________________________0000___
___000____________________________000__

سمیر یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

قلبم اگر چز عاشقی خبط و گناهی کرده بود
بی شک هزاران سال قبل پیش از تولد مرده بود
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد